torsdag 24 september 2009

jag lovar och svär, jag studerar

Goder afton både herre och fru!


Jag har hunnit med en hel del idag.

1) fikat och sagt hejdå till Ewsi
2) fikat med Ida och blivit mördade med en blick av en gubbe
3) välkomnat Simon hem
4) pluggat....

hehehehehehehe

Jag ljugade!!!



Jag har inte riktigt pluggat än. När Simon stack till sin träning så tyckte han att jag hade ett ypperligt tillfälle att ägna mig åt mina studier. Jag höll med... Nästan!

Men så kommer de där småsakerna upp! Ni vet allt det är JÄTTEviktiga som man MÅSTE göra annars DÖR MAN!!


Som jag, jag var jättetvungen att duscha för jag luktade som NHL:s omklädningsrum. Och har man en spegel framför duschen så MÅSTE man kolla hur rolig man ser ut med skum i ansiktet från schampot och man måste sjunga med högt till Erik Hassle-don't bring flowers medans man samtidigt kan se hur otroligt hipp man ser ut i spegeln med mikrofonen (duschslangen) i högsta hugg.

SEN när jag dansade ut ur duschen likt damerna i en Jay Z video var det vänner på tv. MÅSTE SES! åh maj gadd!


Efter vänner... då, då smäller det!


Om inte jag bara måste räkna alla kakelplattor i köket.....

Stay in school n' don't do drugZ kidZ!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA skönisch

Anders Jacobsson sa...

Tihi tihi
du är ju en värre dåre än jag :)