lördag 19 september 2009

Leifare


Hej alla som heter Leif, och alla andra!
.
.
Jag tror jag funnit roten på min lilla depp-period. Problemet lyder: MINA VÄNNER HAR FLYTTAT OCH JAG HAR BLUNDAT FÖR DET!!!!
.
.
Så.
.
Jag tror det är så, att jag inte riktigt insett att de har flytatt, inte alla då men de som stått mig närmst. Faktum är att jag känner så stor saknad så jag börjar känna mig nere och livlös. Tänk vad några få minuter med någon man tycker om kan få världen att kännas lite enklare och lite roligare?
.
.
Åh vad jag tycker om mina vänner! Jag känner mig sådär riktigt mysig och kramgosig mot alla mina nära och kära idag. Jag vill visa hur mycket de betyder för mig, gärna då fysiskt.
.
Som idag när min kära vän Shqiprim tog sig tid för en promenad. Eftersom det var ett tag sen vi träffades då han leker krig i lumpen så kände jag hur mina fingrar riktigt hyperventilerade. Jag...var....tvungen...att... NYPAIKINDEN!!!! Men varför, varför är inte detta en uppskattat hälsningsgest? Det som var så modernt att nypa folk i kinden förr, när försvann det?!
.
.
Nu ska jag (turbanernas drottning) försöka unna mig lite sömn för imorgon tar jag ett tidigt tåg till Lund.
.
Godnatt och NYP I KINDEN på er!
.
.
/Er egna trogna nypare

1 kommentar:

Anna sa...

Jag vet hur det är, därför vill jag träffa diiig!!!! <3