fredag 25 september 2009

fredagsplaner

Idag är det fredag och jag har inte alls fått in den där fredagsmysstämningen än. Faktum är att jag nästan aldrig får in den där myseligosiga stämningen på fredagar.



Fredagsmys ska ju innebära kliniskt rent hemma, något gott att äta, gärna ugnsbakat, någon avancerad efterrätt och ett glas vin till en bra film. MEN, så blir det aldrig för mig. Fake it til you make it fungerar inte alls!



Det är lite halvstökigt här och jag är sådär trött och lat idag och vill INTE städa så jag funderar på vilken köksutrustning som infinner sig bäst som mordvapen. Kanske om jag stoppar huvudet i ugnen? Eller om jag kryper in i frysen ELLER HAHAHAHAH om jag gör en dödens hinderbana?!



Jag börjar med att slänga tallrikar och glas i golvet för att göra en osäker yta. Runtom har jag placerat gafflar med piggarna uppåt så att man inte kan smita. Framför dödens splitteryta infinner sig ugnen, den står vidöppen med 1000 grader igång!!!!!



Bakom mig hänger köksknivarna i bungeyjump snören som swischas upp och ner över en stor balja med gammal sur mjölk som innehåller dödliga bakterier!!!! och...och i slutet av hinderbanan står en...en... en ARG GET!!!!



HAHAHAHHAAAAAAAAHAHAH!!!







Fast nu när jag läser det igen finner jag inget syfte i varför jag ens ska göra en dödens hinderbana..........


Jag tror jag äter pizza med en kompis istället!

1 kommentar:

Kina sa...

HAHAHAA, du är så jävla go Linda! Tack för ett gott skratt här i min ensamhet <3 Puss, Kina!