fredag 4 september 2009

hard knock life

Godmorron alla morgonmonster!


Jag har under en veckas tid väntat på min efterlängtade tvättid kl 07.00.(Det är jättesvårt att få tvättider här). Eftersom jag sov hos Louise inatt så bad jag mamma köra in mig till stan när hon ändå skulle till jobbet. Då var klockan 06:15.

När jag går ner och chechar av min tid för att ev lägga i tvätten tidigare så ser jag till min stora frustration att någon ANNAN har sin kolv på dörren. OCH på schemat!

Jag som t.o.m hade skrivit in på mobilen vilken dag samt tid jag skulle tvätta, och jag brukar inte ha fel på tider. Jag misstänker en nyckeltjuv som bytt plats på min kolv......

Nej, jag ska inte skylla ifrån mig. Jag är gammal och glömsk och hade satt tiden på tisdag istället.



Och nu kände jag hur intressant inlägg jag skrev egentligen. Om mina tvättider.

Hoppas er morgon har varit bättre med längre sovmorgon, för nu kan jag inte somna om.


/tvättkolvsbrutta

Inga kommentarer: