onsdag 23 september 2009

Lund

Bättre sent än aldrig! Här kommer bilderna från Lund i söndags när jag och Simon besökte den botaniska trädgården.



Vissa var glada att se oss..

Paint skillZ!
Ägg med ben
pölse träd
I den vildaste djungeln...
...Finns de finaste karlarna
För er som inte vet så har jag INTE gröna fingrar. Bladet torkade säkert och dog efter min beröring.
Gigantiska pajformar!
Simon på 3m, kaktus på 5?
Muntra kaktusar
Visserligen är Lund cyklisternas stad, men att vissa gör allt för att inte cykeln ska bli stulen... var går gränsen?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gulliga bilder/ Momme

Linda sa...

Tack mommish :)

Anonym sa...

Hej,

känner inte dig men jag vet vem du är. Ville bara säga att du o simon är söta ihop :) och bilderna va störtsköna!

Daniel sa...

Skulle inte vilja ta den cykeln hem från krogen en ruskig lördagnatt! :P

Linda sa...

Anonym: Tack så hemskt mycket, vad gulligt skrivet :)

Daniel: Det är din julklapp du skådar!!

Anonym sa...

jag är inne på samma spår som daniel. men jag är mer sugen på cykeln nu och inte efter en kväll på krogen.. hm, frågan är om man kan lägga ett bud? / Björk!

förresten!! Simon har du slutat träna? ;) retas med dig! hehe