torsdag 3 september 2009

Filmerna i länkform

Jag vill bara säga TACK för all uppskattning gällande filmerna som jag och Ewa producerat. Tyvärr kommer filmerna inte upp här/youtube förräns efter helgen då Ewa har filmerna på sin dator och ska befinna sig i Göteborrrrg i helgen.

Men inga sura miner!

Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge. Så.. jo sura lite!


Tack igen, det känns jättebra att att lyckats ha åstadkommit skrattanfall hos många av er. För er som vill se filmen hänvisar jag er till facebook, jag vet inte om länkarna fungerar, men om de gör så önskar jag er trevlig titt! Eller vad man säger. Annars får ni gott vänta, ät en kaka sålänge.


DEL I
http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=272572090025&subj=693553550

DEL II
http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=272607935025&subj=693553550

1 kommentar:

Julia sa...

Vilken fin blogg!!
Svar: Ja, jag håller verklien med dig. Det skulle behövas förändring där!
Kul att du tkr om den, det gör mig glad:)