måndag 28 september 2009

Hästen växer


Den här bilden togs för någon vecka sedan. Det är jag och min lillasyster Louise. Varje gång jag av någon anledning ställer mig såhär för att träcka ut ryggen, se något skarpare eller rent av "hänga" så tar hon tillfället i akt och hoppar upp på "gamle brunte" vilket i sin tur påminner mig om en lek jag och Louise uppfann när vi var små.
.
.
Den gick ut på:
.
Jag ställde mig på alla fyra fast på knäna så jag drygt var 50 cm i mankhöjd samtidigt som Louise hoppade upp på min rygg. När hon klarat det hoppade hon av och jag reste mankhöjden mer och mer tills hon knappt kunde komma upp. Den här intellektuellt förhöjande lek döpte vi till "hästen växer". Vi blev båda OS medaljörer i denna gren!
.
.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
.
herregud.
.
.
/Den växande pollen

1 kommentar:

kåven sa...

Detta lät nästan sexuellt :$ tror vi e ihop nu..