torsdag 24 september 2009

Bara drömmar sätter gränser

HEEEEEEEEEEJ!


Jag har inte kunnat sova ordentligt inatt. Det har tre tankar i mitt huvud:
-måste plugga..
-EWA ÅKER HEM IMÅRN :(
-Simon kommer idag!



Men sov det måste jag ha gjort för jag drömde något jätteläskigt!

Jag var i ett kök och jag var INTE ensam. Min kompanjon var en huggorm! Jag är aldrig rädd för ormar annars men den här var hotfull o arg, hahaha. Så jag försökte döda den på alla möjliga sätt. Bland annat la jag den i en skål o slog på den (?). Sen kom jag på den briljanta idén att mosa den mellan skålkanten. Men den kröp iväg och blev bara större och större..

Men inte gjorde det mig någonting, för jag började skala potatis! (?)

SEN, helt plötsligt (!) så var jag på en gammal gård där jag blev jagad för att jag var en jude (?). Jag fick krypa in i hemliga gångar och rum på gården som var som ett slott. Och som den antik-nörd jag är så stannade jag faktiskt upp och kollade på olika föremål i rummen. Det fanns bla ett stearinföremål som var från 1800 talet. Det ni!

Efter en lyckad flykt så skulle jag transporteras i smyg i en lastbil. Men chauffören var tjock och hungrig och stannade stup o kvarten för att GÅ TILLBAKA TILL GÅRDEN och hämta mat....


Jag var arg när jag vaknade!




LEWA PRODUCTIONS, åter 2010!

2 kommentarer:

sexygurl sa...

jag drömde att jag va tjock och gjord av gelé :(

Polackewa sa...

LINDAAAAA!!!! <3 min lilla koltrast!! (snyggt va, halwa inne!) tack för allt! Lewa productions for LIFE!