tisdag 22 september 2009

confession

God eftermiddag alla tjuvläsare!


Idag hörrni, idag ska jag avslöja min lilla hemlighet. Ni har säkert märkt att jag aldrig skrivit om mitt privata kärleksliv här? Hur som helst tar jag steget idag och låter er kliva in ett steg närmare mitt privatliv och närmare mig, MIG, MIIIG!

LÅT OSS KRAMAS OCH ÄTA BULLAR OCH SAFT!!!!!!!!!



På senare dar har jag varit så anti allt som berör kärlek. Pga ett dåligt förflutet så har jag minst sagt äcklats av det. Så jag beslutade mig för att ta ett långt uppehåll i mitt känslomässiga liv på en livslång beräknad tid för att krydda till det. Men, livet förändras hela tiden, eller hur? Även mitt.

Så, i somras träffade jag på honom. Den där speciella killen. Den där killen som lyckades med att omvandla min otäcka kärleksbild till något fint. Jag är honom väldigt tacksam för det!

Mina visiter i Lund har alltså varit till honom. Det är en kille som jag verkligen beundrar och uppskattar. Hans namn är Simon, underbara Simon.




Är ni nyfikna på vem det är så kommer bilder från helgen upp senare idag!


Det här måste vara det mest privata jag skrivit om. Men mer ska det bli, för imorgon ska jag skriva om vad jag gjorde tisdagen den 7:e februari 1937 mellan klockslagen 13:33-13:34.


/Linda 72 år