fredag 25 september 2009

MilitärN'

Jag tröttnade på att gillra min dödsfälla och mötte istället upp min vän Shqiprim på stationen. Han har nämligen klarat baskerprovet som självfallet firades med pizza. Jag beundrar verkligen människor som går lumpen. Även om jag tycker att all form av krigsstöd är onödigt så kan jag ändå tycka att lumpen är som männens barnafödande.

Likheten är det mentala stärkandet och utvecklingen, den fysiska påfrestningen och resultatet att vara oslagbar och odödlig. Med alla Shippens historier så tycker jag faktiskt att alla som klarar av lumpen är riktigt duktiga! Sen har de ju en chans att mysa, män-män emellan, hehe!


Shqiprim, 7 år och första dagen i skolan!
Jag är önskad, populär och UPPSKATTAD!!!!
Fossing.
Avspänd och avslappnad.
Maten var aptitlig, jag lovar!
En välförtjänt basker.
HAHAHAHAHAHHAHA! Shqiprims lyckade pose och min, tja, mindre lyckade....
.
.
Kan också avslöja att anledningen till det svartvita valet är att jag är så otroligt blek, men med svartvit funktion döljer jag min lilla spöklika hemlighet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

men du ler ju i alla fall! :)


/Niklas n'a'bb

Linda sa...

Haha, ja det är hufvudsaken, om det är fint eller ej spelar ingen roll nicke näbbmus! ^^

Kurtaj sa...

Ja hon le, men inte jag efter alla bilder som hon ha lagt ut på mig. Sådär kul!