måndag 21 september 2009

Ägg med ben+hemlighet= X

God kväll,
.
.
I söndags när jag var i Lund besöktes den botaniska trädgården. I en utav växthusen fanns små ägg med ben eller vaktlar som de så fint heter. Jag tycker att jag skötte mig exemplariskt med att varken gråta eller skrika. Det är lätt att jag gör det när jag bli charmad. Men nu, nu när jag sitter inomhus utan söta vaktlar kan jag kärleksdampa loss så mycket jag vill!
.
.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHIIIIIIIHIHÅÅÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅÅ vad söööööööööööötmankanvaaara, tottepluttevännenälsklingssnutte ADOPTERA DIG!!!!!! :')
.

Någon har intetuggat maten ordentligt?

Vad jag gjorde i Lund tänker jag berätta antingen ikväll eller imorgon, så håll ögonen öppna, det är en hemlighet som skall avslöjas!


3 kommentarer:

Niklas sa...

väldigt stora likheter med ett ägg faktiskt! :p

/niklas

Linda sa...

Haha, eller hur! Man blir vad man äter! ;)

Anonym sa...

HAHAHAH XD