måndag 3 maj 2010

Uppdatering från veckan

Jag har aldrig haft ett så långt uppehåll som de här dagarna och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det! Jag har haft så mycket att göra med min flytt så orken har aldrig ettrat sig fast att skriva.

En sammanfattning från följande vecka:
Flyttade ur min lägenhet i torsdags. En trevlig ung läkare flyttar in och det känns som en bra övergång!

Har gått med på att i varje fall ge Lunds festligheter en chans. Åkte dit. Hade trevligt. Sen gick vi till parken. Jag dog lite innombords. Jag förstår inte tjusningen med att sitta så pass packade med sina filtar att det är omöjligt att ta sig förbi eller gå ut från parken utan att trampa på någon annans filt eller kropp. Till råga på det var majoriteten lite väl glada i hatten och antingen vinglade över en eller skrek så att halva kroppsvetskan sprutade ut "FAAAN DIG HAR JAG HÅNGLAT MED FAAAN ASSÅÅÅH!!!!!" ...... heh. hehehehehhe.heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheheh.. dö.
Bör noteras att detta inte var egnat mig. tack å lov! då hade jag rengjort min mun med stålull!

Efter dödens tid i parken åkte vi hem till Karlshamn och jag hade inte kunnat fira valborg mycket bättre. Nära och kära på en och samma plats. Varför bara fira en dag när man kan fira två? Sa jag, och svepte min egenblandade grogg och skrek om någon ville hångla!!!!
..........

...
eller också så grillade vi hemma hos Simon och hade ännu trevligare!

Sista nyheten.
Vi har fått en lägenhet i Lund. I helvetets stad har vi fått ett eget boende som vi flyttar till 1/7.
En trea!



Inga kommentarer: