söndag 23 maj 2010

Karneval del 1

Förlåt om jag varit borta så länge. Lundakarnevalen har ägt rum i Lund under hela helgen och jag, Simon och Patrik har bott på ca 10 kvm. Tiden har inte räckt till och min prestationsångest dyker upp när någon tittar samtidigt som jag skriver. Ensam skriver bäst.

För er som inte vet vad Lundakarnevalen är så är det en karneval. I Lund. Heheh... torrt. Det är en karneval gjord av studenter som lagt ner all sin tid, själ och hjärnceller på att arrangera den. Hela Lund är täckt av karnevalsdetaljer. Här finns små tävlingsstond, cirkus, show, filmer, spex, öltält och kända artister osv. På tal om artister. Vill ju inte vara den som skryter men... JAG HAR SETT SAMLEM AL FAKIR OCH NU SKA VI GIFTA OSS!!!!!!

Jag är kär. Han är så grann. En grann pojkvasker!
Dock var det så mycket folk att jag fick hänga mig över Simon och Patrik för att kunna se något. Ibland lyckades jag. Ibland kom det nån jävel med sitt lilla jävulshuvud och täckte min utsikt. MIN utsikt!! Åååååh. Kunde inte Salem fixat en bättre plats åt mig?
Jag är nog inte kär längre.

Bakom oss stod ett gäng tjejer och sjöng med i varenda låt. Min svartsjuketermometer höjdes. Som om inte jag kunde alla låtar dåååh!!!!!

Nog om Salem.


Här kommer lite bilder från Karnevalen. Kommer att dela upp Karnevalen i två inlägg, detta är del 1. (Bilderna gick inte att vända)

Mina hästar då
1.Bruno, 2.Starlight, 3.Fairytale, 4. Beautiful babydollypinkdottsprincessdiamondhorse
Snygg bartender
Snygg bartenderstjärt
Anna Anka narr
Victoria och Daniel. Dock är viccan mer lik Silvia än sig själv.
Pirat byrån
Jag vet inte vad hon hörde till, men jag misstänker lady gaga
Lånade ut gamla bettan


Han som står upp är Generalen som har styrt hela karnevalen
Det tog en dag för mig att förstå att "Fritsell" skulle vara parodi på Fritzl
Den mörke mannen föreställer Obama, väldigt lik!
En trött Simon på sitt Torskfiske-öltält

Inga kommentarer: