söndag 9 maj 2010

Första dagen imorgon

God kväll!

Ibland finner jag inte tiden att skriva för att
  • jag har gjort annat
  • sekunder har förvandlats till nanosekunder
  • en lama har spottat på mitt tangentbord
  • a-ekonomin sänds på repris och får inte missas!!!!
  • jag har planterat en dragon
  • har varit tvungen att dra sträck mellan fläckarna i taket och se vad det blev för figur
  • analyserat ovanstående
  • reflekterat ovanstående
  • färglagt ovanstående
  • färglägga reflekterat var svårt
  • hejhej
  • jag heter Linda
  • åååhhh!!

Imorgon kl 13.00 ska jag börja min första dag på mitt sommarjobb. Visserligen ett säljarjobb som jag arbetat med tidigare men i dessa tider är alla pengar värda och inte minst alla erfarenheter det går att få tag på. Sist jag jobbade fick jag prata med en rad roliga människor varje dag och jag hoppas det blir så den här gången också. Läskigt nog känner jag mig lite nervös nu. Önska mig lycka till!

Inga kommentarer: