onsdag 19 maj 2010

Jordgubbar x2

Jag känner mig som en adelsman. Finns det ens adlade människor fortfarande? Förrutom Elton John. Jag har i varje fall ätit pannkakor med grädde och jordgubbar andra dagen i rad nu. Det är lyx! Då kan alla slott och puffbyxor gräva ner sig. Jag känner även att vuxenakademien knackar på min personliga dörr. För vajre år som går njuter jag mer och mer av jordgubbar utan socker. Detta året är det första som jag tar en jordgubbe, snoppar av den och äter, utan att förbereda med en skål socker först.

Louise sitter bredvid med en stor sockerhög och doppar ömsint sina jordgubbar. HeHehehehehhehe, SUCKER!!!!


Å andra sidan har hon druckit kaffe sen hon var 12.. Själv tycker jag om oboy.. hellre än kaffe! Eller té..

1 kommentar:

Anonym sa...

mmm va gott =) ja jordgubbar utan socker är bäst!