måndag 24 maj 2010

Om nätterna gör jag monstermos

(Går inte att vända bilder på Simons dator vill jag tillägga)

Här står jag och tröstäter. (Ursäkta frillan, det är halvblött och klär mig inte alls)
Simon är i skolan och jag är inne på tredje filmen för dagen. Jag har inget liv här!
Det är tråkigt. Så tråkigt att jag. JAG, kollar på en skräckfilm helt själv. Jag... JAG, som annars drömmer mardrömmar om Harry Potter filmerna kollar nu på 1408.
.
"Men åååååååååh, den é ju gammal juuuu!" tänker ni och hånar mig.
.
.
Håna på bara. Men jag ska säga er, att när jag sover så brukar jag oftast välja ytterplatsen eftersom monstrena eller mördarna alltid tar den yttersta först. Då vill jag vara först att fajtas. Det ni! Så tuff är jag! Hade ni vågat det va?!?!?! Det, mina vänner, det är hjältemod!

Inga kommentarer: