onsdag 5 maj 2010

Kik på det framtida boendeområdet

Jag och Simon tog nyss en kvällspromenad mot Vildanden i Lund där vi ska flytta in den 1 juli. Det tråkiga med lägenheten är att vi inte fått se den. Det är en studentlägenhet och eftersom bostadsbristen är så hög här så hinns det inte med visningar utan de räknar med att studenterna blir glada för det de får. Visserligen blir vi, (eller vi, jag är ju inte student så jag får vara kritisk på kärring-nivå!!!AaAAHAHAHAH) nog det också, men ändå. Planlösningen finns i några tidigare inlägg.

Det var som att blanda street hoods block med lägenheter á lá 2000-tal. Betong, nysått gräs, mer betong, svarta träväggar, röda träväggar, tegel. MERBETONG!!! Det var fint, bara det att jag har svårt för mörka färger. Jag blir nästan lite deppig av dom så Simon har lovat att vi ska ha så ljus och vitt inomhus som möjligt! Han är allt bra han, min karl!