onsdag 12 maj 2010

Jag var först!!

JAG ÄR MÅNGSIDIG:
Jag är...
...Frågvis
...Trött

Ja det var det.

KAN NI FÖRSTÅ att family guy skaparen har tänkt exakt samma tanke som mig?!
Ni vet "How I met your mother" serien? Ted som är huvudkaraktären är 30 +, han letar efter sin sanna kärlek. Hur kommer det sig då att det inte är han som är berättarrösten då! Han berättar på ett sätt som menas vara Ted?????????????
Han är ju redan vuxen i serien och lär inte bli så mycket mer vuxnare inann han träffar den där kvinnan han söker, så hans röst kan ju inte ändras så mycket mer!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!


Ja alltså, de nämde det i Family Guy om ni inte kopplade det. Jag har en förmåga att redan anta att människor ska förstå hälften av det jag inte säger som jag istället tänker.



GODNATT! (säges med inandning)

Inga kommentarer: