torsdag 27 maj 2010

Kärleksdamp

Godmorgon!

JAG ÄR LIPIG. Jag lyssnar igenom folks spotifylistor och råkade klicka på Whitney Houston-the gratest love of all och försökte byta, men det gick inte på första försöken så jag tänkte att det måste vara ödet som vill att jag ska lyssna på den. Nu känner jag mig svag.
Tänk Simon i en vit skrud springaneds på en sommaräng i slowmotion, sen gör han en liten pirruett då och då. HAHAHAHA. Ååååh. Jag älskar honom!

Varje dag får jag ett X antal kärleksryck på honom. Som när han sitter vid datorn och ser lite hjälplös ut. Då måste jag bara burra in mitt ansikte i hans kind eller klämma lagom hårt på hans lilla maaageeeeeeeeee. IIIIIIIIIIIIIIIIIIHIHIHIHIHIHIHIH. damp.

Om en stund åker jag hem till Karlshamn. Jag har saknat min syster så himla mycket. Hon är också en av få som får smaka på mina kärleksdamp. Dessvärre tar hon till grovt våld, eller så kallat nödvärn när det förekommer...


Han är allt bra stilig!

Inga kommentarer: