måndag 26 april 2010

Arbetarkvinna!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHJJJJJ!!!
Jag känner mig mörbultad. Min rygg värker, benen värker, hjärnan värker och framförallt fingrarna och handlederna är nästan ur funktion. JAG HAR ARBETAT! Som en riktig karl! Jag har grävt med spadar som vägt lika mycket som mig själv, jag har målat båtar som det gällde mitt liv och jag har plattat jord och sått gräs som om det var min stora passion och jag har ÄVEN byggt (med hammare och dödens sågmaskin) en liten liiiiiten rabbatlåta till kommande gräslökar! Hela helgen har gått åt till arbete på Hasslö med Simon, Robert, Patrik och Simons pappa. Jag hade helt glömt bort hur kul det var att sköta om trädgårdar. Just nu längtar jag till mitt eget husköp!

Nog om mig.

..........

Idag ska alla möbler flyttas ut ur min älskade lägenhet vilket innebar att inatt var den sista natten jag spenderade här. Jag var ledsen hela kvällen igår. Det är som att lämna ifrån sig sin lilla hamster eller något.

Men NU är det nog om mig.

Hejdå.

Inga kommentarer: