torsdag 20 maj 2010

Leif GW persson

Morrn',

Häromnatten kollde jag på en repris av efterlyst. Man kan ju skicka sms till Leif GW Persson om man har frågor under programmet. Då är det några omogna idioer som skriver frågor som "varför är du så ful?" "är du full i programmet eller?" och "är du en pundare? du ser ut som en."

Jag blir så ledsen!

Och Leif svarar snällt att han inte tycker att han är någon skönhet men han är ingen pundare i alla fall.

Stackars lille Leif. Leffe! Leify! Mysis! Han ser ju ut som vilken farbror som helst!

Tänk att det finns människor som med rent samvete kan säga åt en annan människa att han är ful?

SKÄMMAS!!!!!


Helt seriöst, om jag hade fått välja en pappa idag så hade jag valt Leif GW Persson. Han är jättesmart och tänker logiskt och långsiktigt, honom hade jag kunnat sitta uppe med i timmar om nätterna och pratat brottsstatistik och mänskliga beteenden. Mitt sanna nördiga jag hade fått träda fram på en helt annan nivå. Level.

Tänk så säker man hade varit. Han bär ju på alla kunskaper om vart man ska akta sig och inte. Sen slår jag vad om att han är en hejjare på kung fu eller annan likgiltig kampsport samt har skottsäkra fönster!



Leif är visst söt!

Inga kommentarer: