fredag 23 april 2010

Han är saknad

Om drygt 40 min kommer min saknade pojkvän hit! Jag har saknat honom så mycket så det har kännts ansträngande i kroppen hela veckan. Men nu.. Nu efter all fysisk påfrestining.. Nu ser allt skönt ut. T.o.m min inte så sköna soffa ser riktigt behaglig ut. Om jag skulle ta och vila lite bara. Bara lite. Bara blunda lite. Sova fem minuter på lilla visaren. Det är vid såna här tillfället det hade suttit fint att tycka om kaffe! Ett gls oboy kanske? SAFT!

Ikväll åker vi till Hasslö med Simons pappa för att fixa och dona med sånt som behövs med trädgård och hus.

Förresten, ni som bara ser en vit bakgrund, testa att zooma ut med 75% istället för 100% så ser ni bakgrunden. Såg att min bakgrund bara syns på vissa datorer beroende på vilka inställningar man har.


Inga kommentarer: