fredag 16 april 2010

Bokmys

Godkväll!

Det känns faktiskt ganska bra att vara själv ikväll. Inte alls så tråkigt som jag trodde det skulle vara även om jag är fast i ett litet studentrum på få kvadratmeter och där man får ta världens djupaste andetag och dra in magen om man ska ta sig fram när två personer delar yta.

Jag har kommit in i en läs-era. När jag inte hänger på facebook hänger jag på adlibris och dreglar efter pocketböcker. Allt från "hur du får dina orkidéer så granna" till "jupiters månar". Minsta lilla mening ger kunskap. Tänk då om jag går miste om en jätteviktig kunskap? Hela mitt liv kanske kommer hänga på om jag kan få en orkidé att blomstra och lär jag mig inte det så kanske jag dör!


Just nu är jag inne på min andra bok för den här månaden. Boken till höger. Boken till vänster däremot borde alla läsa. Jag har gapskrattat jättehögt och fnissat genom hela boken.



Tv, Hemma hos Martina. Th, ja ni ser ju själva vad det står.

Självklart dekorerad i äkta guld, 39:-

Inga kommentarer: