onsdag 7 april 2010

Min nya hobby

Godkväll smygläsare som inte kommenterar så värt bra längre?

?????


?

????????????????????????????????????


Känn ingen press! ni kommenterar när ni själva känner er redo! Ni är bra människor ändå! Även om ni gör mig till en lyckig kvinna när ni kommenterar.......


För att smidigt byta samtalsämne så har jag skaffat mig en hoobby. En riktig hobby. En smyghobby. En agenthobby!! Jag smygfotar alla livsmedelsmissar jag stöter på sådär lite spontant. Med handen på hjärtat och den andra på SRL bok kan jag med säkerhet garantera er att jag inte ligger bakom de horribla misstagen.


Hur tänker man här?
-köpte en påse potatis, men just den HÄR ska jag inte ha
för en potatis gör så stor sillnad, jag lägger den där så ingen ser den. så.
chokladsås och maräng och vi har oss en magnefik och barnvänlig efterrätt!
HURRA!

Inga kommentarer: