måndag 5 april 2010

Firandets passion

Hej!

Nu är både påskfirandet och födelsedagsfirandet slut. Födelsedagsfirandet var verkligen lyckat! Patrik på hela 21 år har själv (notera själv) tillagat en trerättersmiddag som en vanlig svensson inte ens har i kokboken hemma! Jag är imponerad, glad och en gnutta småhungrig!

Idag har jag och mamma varit på Ö och B och köpt flyttkartonger som jag ska ha nu. Har jag tur så kan någon ta min lägenhet till den 1 maj så spar jag en hyra. Sen ska jag ju flytta till Lund efter sommarn vilket flyttkartonger kan komma väl till pass även då!

Om en liten stund kommer Simon hit, det blir våra sista timmar på en vecka. Alltid lite tråkigt när han ska åka till Lund!



Tårtan jag bakade till Patrik och Elin

Patriks bordsplaceringslappar bestod av osmickrande foton..
Födelsedagsbarnen utsmyckade i sina födelsedagsbrillor!

Inga kommentarer: