tisdag 13 april 2010

En ond bekännelse och lite nötter

Godmorgon!

Igår var jag alldeles för trött för att följa med och handla så Simon fick göra det själv. Istället skrev jag en shoppinglista innehållande basföda samt en överaskning. Jag ritade en häst där jag skrivit överaskning och tänkte att nu, nu måtte jag väl ändå få mig en häst, så länge som jag önskat såväl jular som födelsedagar och även andras födelsedagar faktiskt. Men inte.
Istället köpte han Ben&Jerry's fairly nuts. Jag är inte glassälskare men alla deras glassar är som godis. Det går inte att få nog!


HAHAHA, ibland, bara ibland, då är jag ond. Det skär i själen att använda sig av de metoder jag gör, men fungerar inget annat då gäller djungelns lagar. När Simon och jag planerat något, det kan vara allt från att vi ska någonstans eller äta och maten står redan på bordet, då får han för sig att han hinner göra annat eller börjar pyssla med något helt annat för att spara tid. Och igår när vi skulle äta glass och den hade stått framme så den var sådär lagom kallvarm och krämig så kommer han fortfarande inte. Jag väntade o väntade och lovade att inte börja utan honom. Efter en bra stund bad jag om lov och började ändå. Då slog det mig! Eftersom detta händer upprepade gånger dagligen så grappade jag tag i skeden stadigt och grävde fram nästan alla fairly nuts och åt upp nästan alla. När Simon sen skulle ha fick han knappt några nötter alls! hehehehehehheehhehehheheeheeeeeeeeeeeeeeeeeehehehhe tänkte jag och kände mig bra och visade var skåpet skulle stå. Det vara bara det att han inte märkte att det ens var nötter i ändå. Det han inte vet har han ju inte ont av. Ingen skada skedd och ingen förbättring heller. En ny metod ska finslipas idag.



Inga kommentarer: