onsdag 21 april 2010

Svintosmärta

HEJ.TJABBA.TJENA.HEJSAN.TJA.HEJDÅ.

Den som vet hur förbannat jobbigt det är att städa en ugn räcker upp en hand!!

-ingen? ingen alls? nähe. nejnej. okej. tycket jag såg nån där, inte? nej.

Jag kan säga som så, att min högerarm värker efter allt svintoputsande. Det är det jag har sysselsatt mig med idag. Förrutom det har jag läst i min bok som jag fick av Simons pappa. Jag ÄLSKAR den! Varje stund jag får över, som reklamtiden på tvn (om det är något sevärt vill säga) läser jag boken. Imorgon återstår samma böda. Gud vad jag kommer sakna min lägenhet!

Någon jag saknar mer än vad jag kommer sakna min lägenhet är Simon. Det är jobbigt att ha ett motvilligt distansförhållande. Jag kommer verkligen uppskatta när vi får sova ihop varje natt, åtminstonde många nätter av veckans dagar!


Inga kommentarer: