torsdag 1 april 2010

Påskäggsletande

God kväll!

Idag fyller mamma år vilket firades på &vin. Det måste vara Karlshamns finaste restaurang. Deras inredning var det finaste jag sett i denna stad hittills! Maten var inte fy och skam heller. Egentligen hade vi tänkt beställa pizza med ruccola och lufttorkad skinka, men pizzabagaren skadade sig och fick åka till akuten så vi fick äta annat istället.

Grattis mamma!


I förrgår fick jag ett påskägg av Simon när han kom hem till mig. Jag märkte inte det förräns vi skulle gå och lägga oss då jag slet och drog i madrassen som hände snett och var sådär otrevligt irriterad och slängde bort kuddarna för att få bättre grepp, och där låg det. Helt perfekt och oskyldigt. Ett litet påskägg! Han är så söt min Simon.

Jag vill också vara söt så jag har köpt ett påskägg samt gjort en skattkata till honom. Han har 4 X att leta på.


Snart kommer han.. Vilken minut som helst.. Nääär som..

SPÄNNANDE!!

Er läckra och lättpåverkade skribent.
Jag dricker ju nästan aldrig så jag kände mig ganska salongsberusad efter
ETT glas mousserande vin..

Mamma i ny fin frisyr!
Reastaurangen & vin

Mitt påskägg jag fick av Simon

Inga kommentarer: