torsdag 15 april 2010

Identiska skjortor

Goderafton både herre och Gud.

Det här har varit en väldigt bra dag! När Simon kom från skolan hade han en liten present med sig. En bukett rosor! Och färgglada dessutom! Tycker röda är lite over doing ibland. Han känner mig! Känner mig sådär varm och mysig i hela kroppen! Senare grillade vi och spelade kubb i botaniska trädgården med Simons klasskompisar vilket också var himla roligt! Han verkar ha hamnat i en bra klass.

Just det! Par som har matchande kläder kan bli lite mycket ibland, men idag fick det faktiskt bli så! När vi var på H&M tidigare så var det rea på herrskjortor. Nästan samtidigt rycker vi fram en varsin av samma sort, dock var min blå och hans grön. Utan tjat eller gnäll från någon part om vem som skulle få ha en skjorta uppstod en accepstans mellan oss och vi gick snällt till kassan och betalade.


Nu ska jag göra en fyrdubbelvolt till Simon och säga hur mycket jag älskar honom!




Den blå är min!

Inga kommentarer: