lördag 3 april 2010

En dag till mångas ära

Godmiddag och Glad Påsk!

Är det inte idag alla små söta barn i form av påskkärringar ska komma och knacka på? Jag har inte fått syn på en enda, ...inte ens en liten!

Idag blir en fullspäckad dag. Om en timme cirkus ska min vän Johanna komma hit. Nu när hon flyttat till Kalmar är detinte varje dag vi hinner ses. OM jag har längtat!!
Runt 6 tiden ska vi fira Patrik som fyller 21 imorgon och Elin som fyllde 21 i ondsdags. Vi har lagt ner blod, svett och.. ja det var nog det, på presenterna då. Hoppas de fyller sin funktion och faller i dess smaker.
Jag har haft huvudansvar för tårtan också, ska lägga upp en bild på den snart, kameran ska bara ladda klart.


HAHAHaah, hittade världens sötaste bild på Simon som jag tog helt oförberett när vi var ute och gick för några veckor sedan. Inte nog med att jag redan är fullkomligt förälskad i honom så ökar bilden effekten. Han är så söt och ser så oskyldig ut. SÅ! Nu är det min bakgrundsbild!
Jag är så fruktansvärt glad att jag har honom!


All min kärlek till min fina Simon

Inga kommentarer: