torsdag 18 juni 2009

Terrorattentat mot halebop.se


Galen tjej med en galen kiwi

Jag är tjurig. På riktigt tjur- och kinkhumör! Mest för att jag lever för lite och för att saker som ska uppfattas som roliga blir tråkiga för det aldrig planeras! Det handlar inte bara om exempelvis morgondagen som är så oplanerad den kan bli, utan livet i sig. Det känns som om jag går runt och bara finns utan att göra någon nytta alls. Som en betande ko som inväntar sitt nya liv som pålägg!

Känns kanske bara så för att jag inte har något jobb och det är frustrerande för jag vill! JAG VIIILL!!

Sen vill jag också dela med mig av information om halebop.se! LÄS och njuuut!

Jag slog in fel PIN kod på mobilen 3 ggr, därefter låstes den och jag behöver en PUK kod. Man måse logga in på halebop.se för att få en ny PUK kod men jag har glömt mitt lösenord och ber om ett nytt, då skickas lösenordet till mobilen. VARFÖR!!!?

Det går inte att skicka ett nytt via mail, och inte finns det några nummer på kundservice heller, inte ett enda. Inte ett helvetes nummer finns!! Vad är det för dålig kundservice?!?!

HA! Där har ni era rackarns halebop! Jag gör dålig reklam för er!! Sutta på den!

Så nu är jag mobillös tills ev. måndag.

/ Tjej som öser agg

1 kommentar:

Halebop sa...

Hej!

Jag heter Linnea och jobbar på Halebop.

Om du behöver din kod fortare än de tre dagar det tar för oss att skicka ut dem per brev så kan man besöka en Teliabutik. Där kan de ge dig koden direkt.

Om du har några fler funderingar kan du kontakta oss på: relation@halebop.net

Mvh
Linnea
Halebop