måndag 8 juni 2009

Bal

Nu har alla 3:or sin bal. Det var så fint, även om vädret inte var det bästa så var alla så fina. Och jag blev så lipig när jag såg alla jag kände, de var så fiiiina!!!

Daniel agerade chaufför

Shqiprim var himla fin!

Sandra & Mark

En tjej som hade sytt hela sin balklänning själv, inte dåligt!

Söta Susanne!

Elegant & Bazze

Shippen & Mommich

Världens sötaste Ida!

Jag & Ida, ser dock ut som ett gift gammalt par

Rebecca, jag & Ida

Rebecca & Ida

Becca

Emmy med baldejt

Shippis med baldejt

Suss med baldejt

Malin och William

Söta Natta

Dine, Natta, Hanna & Sandra


Natta (det gröna är från kameran), Sandra, Malin o Becca

Åh, vad fina de är! Jag som aldrig är känslig för sånt här men men jag måste säga att mina ögon svullnar till då och då när jag tänker på mina fina små vänner som börjar bli stora!

/Mamma Linda

Inga kommentarer: