söndag 21 juni 2009

Eftermiddag

Fortsättningen på dagen, som lovat i bilder. Vi tog allt vi ägde och hade, eller ja, vi tog med lite mat och fika och körde till Ronneby

Rebecca avnjuter mästerkockens (jag) sallad.

Harmonisk tjej med en harmonisk kycklingsallad.
Efter en picknick i det gröna tog vi en paus likt frustande pensionärer.

Såhär sitter jag alltid.

Såhär hoppar Rebecca alltid.

Såhär jagar Rebecca änder, alltid.

Och såhär jagar jag änder, alltid.Till alla yngre läsare:
Såhär ska ni göra om ni går vilse i skogen!!

Efter en promenad började vi närma oss klimaxet av promenaden. Bäckahästen!! Likt ett barn syns min iver, adrenalinet pumpar!

Det gäller att vara först! ALLA som närmar sig är ett hot så det är bäst att springa!

Lyckan är obeskrivlig!
Exprerimentvillig som jag är testar jag både det ena och det andra.

Har man stora näsborrar så har man. Luften är gratis!


Här får man inte vara på en riktig häst, barn!

Rebecca visa igen för de som inte förstod innan...


Som avslut på vår visit i parken hälsar både jag och Bäckahästen...
...HÅNGEL I VINTERMÖRKRET!

4 kommentarer:

Tony sa...

Tycker du skulle fångat en sån gräs and ! :D kunde haft den i koppel och gått på stan med den, störtsköna är dem! :)

Linda sa...

Haha, det hade varit en fröjd för ögat! ELLER ha en and i en sån liten axelväska där små hundar brukar sitta :D

only my heart talking sa...

Linda!! Jag måste rycka in på jobbet mellan 10-3. Går ju inte att få tag på dig, eftersom din mobil krånglar :( vi får ta vår förmiddag senare i veckan, eller nästa vecka. Jobbar den 25e,29e och den 4e vad jag vet än så länge.

Förlåt.

Linda sa...

Drt är inga problem kära du, tur är att det finns bloggar och facebook så det går att nå mig åtmintone och så du slipper skicka flaskpost. Det kommer fler dag :D Ha en jättebra dag på jobbet!