tisdag 16 juni 2009

Min önskelista

Men hörrni! Vet ni vad??

Idag är det en månad tills jag fyller år. 20 år!

Tjeugo eor!
Tjugi årr!
Tjugo år..
Tjuschugo år.
Tvåa nolla år!!


Jag kanske borde skriva en önskelista?



MIN 20:e ÖNSKELISTA

1. Pengar, gärna med många nollor. Såhär ser en nolla ut "0" för de som ska gå till banken och ta ut.

2. Språkkurser i CD format. Gärna Polska, Albanska, Arabiska eller Italienska, eller Mandarin? eller Norska? Jag är öppen för förslag!

3. En stor platt tv!

4. Sex and the city boxen OCH kvarteret skatan om det finns i boxformat?

5. En resa till ett varmt land

6. En liten döskalleapa som ska heta herr Nilsson, tänk vilket bra team vi hade varit? Fru och herr Nilsson!

7. En bebis!

8. Att alla som har det bra ställt fick byta känslor med de som har det mindre bra ställt, tex de hotade och svältande människorna i Afrika, eller de hotade och påtvingade prostituerade i Ryssland, bara för en dag. Då hade nog vi som har det bra ställt engagerat oss mer i hjälporganisationer. Man vet inte hur det är förrens man har känt det! Det önskar jag mig nästan mest!

9. Att min låtsas katt Kenneth ska bli riktig!

10. Slutligen en resa till IKEAland!

11. Eller nej, jag har en sak till som jag önskar mig varje år.. en ÖVERRASKNING!!

2 kommentarer:

Bebis sa...

Jag fixar överraskningen, kommer att ligga naken, insmord i grillolja och ha en ros mellan tänderna när du kommer hem ;) / Bebisen

Linda sa...

Åh, vilken utmärkt överraskning Bebis! Du är allt bra finurlig du! ;) Jag ska förtränga denna kommande överraskning så jag blir överraskad på den stora dagen! ;)