tisdag 30 juni 2009

H L F


Åter igen lever jag utan tillgångar, inte en krona över att spendera på något fint, ja eller fult om jag nu skulle känna för det. HUR SOM HELST så tänker jag åter igen göra en tapper ansträngning till att öka min budget i min väl tillförlitliga organisation, HLF.

Just nu i denna stund då du läser detta sitter det en liten tjej och gråter.


Ja, du läste rätt, GRÅTER är vad hon gör!!

Gråter över sin fattigdom, gråter av hunger, gråter av blodsmaken i munnen av havregrynsgröten som förövrigt är dagsmenyn, gråter över arbetslösheten, gråter över... ja, mer gråter hon inte över. Men DU vänliga själ, skänk en välvillig summa genom att maila eller kommentera denna arma kvinna.

Tack på förhand!



/Arm kvinna med het gröt

1 kommentar:

Tony sa...

hahaha, först klagar du på Haleboop så personalen kommer in och skriver, snart kommer Hjärt och Lung Fonden (HLF) in och skriver att du snott deras förkortning ;) hahaha!