torsdag 25 juni 2009

Jag är en grottmänniska, i smyg

Jag skulle nyss göra min dagliga förvandling Dvs gå från grottmänniska till... ja, mig! Jag satte igång duschen och började klä av mig och dansa och mima i spegel till musiken som dunkade och gjorde andra helt vanliga sysslor innan det var dags att kliva in i duschen. Som tex dra med fingrarna på tandköttet så läpparna fastnar över tänderna så det ser ut som man inte har några läppar, eller dra ut kinderna och säga "15år....20år" etc, ni vet, det gamla vanliga!


När det väl var dags att stiga in i förvandlings maskinen fick jag en chock. Vattnet var iskallt! Jag hade helt glömt bort att varmvattnet skulle vara avstängt under dagen. Även fast det har hängt en lapp om det i hissen i en vecka... Jag fick helt enkelt vara grottmänniska under dagen!





Ja, ni ser själva, en grottmänniska!
.
HAHAHAHAHAHA
.
hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaHAHAHAHAHHA!!
.
KOLLA BILDEN!!!!

2 kommentarer:

Tony sa...

hahaha, sicka vardagliga sysslor du har för dig ;) dock snice att du delar emd dig ! hahaha, själv tycker jag det e super skönt med iskallt vatten ibland..

Och du som alltid säger att du skulle vilja slänga dig i ett badkar med med iskallt vatten..så vågar du inte bada eller duscha i kallvatten ;) hehehe..

En lurifax är vad du är !! :)

Fancyman sa...

HAHAHAHHA! Skön tjej du e! :)