torsdag 18 juni 2009

Midsommar o dinosaurier


Jag är så SNYGG! Speciellt när jag kisar med ögonen så mycket att endast en skymt av pupillen syns, och speciellt när håret är flåtigt och spretig, speciellt när mina sommarfräknar sätter sig på näsan och kinderna och speciellt när jag kan använda ketchup som passande foundation efter brännan.


Imorgon är det midsommar, vilket är en tid som jag tycker ska kännas rolig och fin. Men eftersom allt är så oplanerat så känns det inte alls roligt längre, det känns bara ansträngande och jobbigt!


När jag får en bättre ekonomi ska jag köpa ett hus vid havet, eller en stuga där man kan fira midsommar och ha världens skönaste semester!

Nu ska jag göra mig i ordning för att ta bussen till kreativum. Har blivit utbjuden på kreanova-dejt av min gamla barndomskompis. Vi ska se dinosauriernas tid, passande eftersom jag var ett riktigt dinosauriefreak när jag var liten!

1 kommentar:

Tony sa...

Hojojoj va nyvaken och söt du ser ut på den bilden ^^