fredag 12 juni 2009

LipLinda

Jag har blivit så lipig!!! Varför vet jag inte, jag är bara allmänt överkänslig och har varit det ett bra tag nu. Allt är helt plötsligt gulligt och allt och ALLA vill jag adoptera eller klappa på, speciellt människor med ledsna ögon eller ensamma och övergivna stackare.


Eller alla fina, lyckliga kärlekspar som går runt och bara myser.. Jag har alltid stört mig lite på sånt, men nu glädjs jag åt det och blir lite tåris av att se på andras lycka. Vackert!

Sen måste jag erkänna en sak... jag, som alltid varit en sån viking har nu börjat gråta till kärleksfilmer för att jag tycker det är sp fint.. FINT!!! Samma sak gäller fin musik, speciellt låten här nedan. Jag klarar inte den!!!!!!!

MÅSTE... STÄNGA..AAAV!!!


eller vänta...

ååh.. va fiiiint, vilken ljuuuuv stämma


OCH så tåras ögonen.



Jag tror det har med åldern att göra, jag börjar närma mig 20 års gränsen nu. Det är kanske mina moderskänslor som kommer nu?


Inga kommentarer: