söndag 28 juni 2009

En rolig och alert liten kille

Barn är det bästa som finns! Jag har tidigare skrivit om en rolig och alert liten kille på 4 år som bor i samma byggnad som mig. Samma kille stod utanför byggnaden med sina föräldrar alldeles nyss då jag skulle gå in. Jag hälsade på dom vid förbifarten och skulle öppna dörren för att gå in då den roliga och alerta lilla killen ropar "ÄR DU EN TJEJTJUSARE?!!" Jag svarar att jag är minsan en riktig tjejtjusare jag och börjar skratta för att han är så söt.

Sen går jag in och väntar på hissen, vilket alltid tar sin lilla tid då den är allt ifrån världens snabbaste hiss... Hur som helst, innan hissen hinner komma springer den roliga och alerta lilla killen in till mig och säger "på min skola får man inte vara en tjejtjusare säger fröken", sen sprang han vidare.

hahahahaha! Jag vill också ha en rolig och alert liten kille!

Inga kommentarer: