torsdag 9 juli 2009

zombiegirl89


Fy vad allt känns tungt nu. Känns som jag bär på en 300 kilos sumobrottare på mina axlar.
.
.
Det är jobbigt att vara så överkänslig som jag är, för jag suger åt mig alla problem som en svamp. När problemen inte går att lösa eller jag går och grubblar över HUR jag ska lösa dom blir jag som en vandrande zombie. Och det är värre än när jag är en vanlig grottmänniska på morronen med en härlig basröst som inte kan forma ord och är gärna lite vildvuxen på alla mina kroppsdelar. Jag blir istället övertrött, hängig, tom och tappar hud, muskler och visar en och annan benpipa för ökad effekt som zombie.
.
.
Idag ska jag bara göra sånt som zombies gör, skrämma barn och lägga mig i fosterställning och tycka synd om mig själv. Innan när saker och ting krånglade ihop sig så hade jag i alla fall chokladen, men nu kan jag ju inte äta det heller pga allergi!!!!
.
.
Skjut mig!
.
.
.
eller nej vänta, zombies är väl odödliga?
.
.
Fan.

3 kommentarer:

A sa...

Det är samma symptom som överdrivet konsumtion av Oprah, stäng av tv:n och gå ut.. titta på naturen. Ähh..

Eller sitt mer framför datorn, den ger iaf värme, om man sitter tillräckligt nära.

Linda sa...

Vadå Oprah?? Det är Tyra banks show faktisk!!! Hehe, nejmen. Skämt å sido!

Ja jag behöver nog hålla mig mer sysselsatt för att tänka mindre. Och datorn ja, vem behöver mänsklig närhet när man har en dator?

/n00blinda

Anonym sa...

vänd på snäckan när du är riktigt glad!
vänd på snäckan när du är riktigt glad!

du kan också glädja andra som på denna jorden varandra om du vänder på snäckan när du e riktigt glad!

kom på den själv, HELT själv!

Huge och smek / von hund!