onsdag 29 juli 2009

ingen julbock för somliga i år

Jag ber ypperligt om ursäkt för att jag har varit dålig på att uppdatera. Faktum är att jag inte har varit med om något intressant de senaste dagarna, och inga snilleblixtar har kontaktat mina hjärnceller heller för den delen.

Sen har jag legat hemma och varit sjuk, vilket jag är lite fortfarande. Jag har extreme hosta! Synd att inte extreme host makeover finns, då hade ju de kunnat ta bort den!


Hahaaah, fy va tråkig den var!


Någonting i mig ångrar att jag skrev det där.


HAHA, påtal om tråkiga saker. Eller ja, det är ganska roligt också! På en fest i början av sommaren träffade jag en av mina gamla klasskompisar. Han nämnde så snällt att han läste min blogg och brukade sitta och asgarva för sig själv samtidigt. "Hehehhe, mission completed" tänkte jag. Om folk skrattar när de läser den har jag ju nått mitt mål.

MEN.

Det finns ett men.

Vad han också ville tillägga var att jag inte var lika rolig i verkligheten.


...


..........................


Jag vet någon som inte ska få några JULKLAPPAR!!!


Fast han har nog en poäng, delvis.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Linda, Jag tycker du är jätterolig IRL också! :) Så oroa dig inte för det ;) Alla kan ha en dålig dag på jobbet.

/Klint

Linda sa...

TACK Simon, det glädjer mitt lilla hjärta att någon uppskattar min s.k. humor :) Dessutom är det ömsesidigt! ;)

A sa...

"HAHA, påtal om tråkiga saker. Eller ja, det är ganska roligt också! På en fest i början av sommaren träffade jag en av mina gamla klasskompisar. Han nämnde så snällt att han läste min blogg och brukade sitta och asgarva för sig själv samtidigt. "Hehehhe, mission completed" tänkte jag. Om folk skrattar när de läser den har jag ju nått mitt mål."

Byt ut alla
sommaren mot> rommartiden
Fest mot> karibienkryssning
Han mot> Gräddnostorsken
Läser mot> gör banan och ostbågemos och lyssnar på psychadelisk trance samtidigt, av

"HAHA, påtal om tråkiga saker. Eller ja, det är ganska roligt också! På en karibienkryssning i början av rommartiden träffade jag en av mina gamla klasskompisar. Gräddnostorsken nämnde så snällt att Gräddnostorsken gör banan och ostbågemos och lyssnar på psychadelisk trance samtidigt, av min blogg och brukade sitta och asgarva för sig själv samtidigt. "Hehehhe, mission completed" tänkte jag. Om folk skrattar när de gör banan och ostbågemos och lyssnar på psychadelisk trance samtidigt, av den har jag ju nått mitt mål."

Det är så här man säljer kvälltidningar ;)
Man har ju bara råkat trycka på byt ut ord i word ;)

Linda sa...

HAHAHA! Varför förvånas jag varjegång till varje kommentar jag får av dig Adam? :D Jag tror inte du är ämnad till spikslagare och hammarhållare,(även om det är det mest attraktiva yrke an man kan ha för att uttrycka det minimalvulgärt) jag tror bestämt att du bör vara skribent, eller skriva kåserier, eller rent av arbeta med människans utstickande talang jämfört med djuren, just skriftens förmåga!

Du finner sådan poäng i det du skriver unge man! GÖR MIG EN TJÄNST o skriiiiiv, alla har inte litesomlinda som läsare!

A sa...

Fo' shizzle my nizzle
If you hook me upwith one!
Cheeezz..

Nejmen seriously, starta blogg menar du?
Eller ska du hyra mig som frilansare? FÅr jag egna visitkort då? isf... hett...