tisdag 21 juli 2009

Förlaud mig


Nej hörrni, jag får allt ta och skämmas! Jag har varit jättedålig på att uppdatera här. Men som kompensation och plåster på såren kan ni räkna med en helt ny och annorlunda bild ikväll!
.
Jag skyller på att det har varit så mycket nu! Först och främst har jag fyllt år, 20 år... Jag känner att ålderskriserna börjar fästa fötter. Samma helg som min födelsedag hålls östersjöfestivalen i Karlshamn. Enligt mig är det en hyllning för mig som pågår i 3-4 dagar. Enligt andra teorier är det baltic festival som hålls av allmänheten. Jag tror stenhårt på min teori!
.
.
Jag vill även tillägga att jag inte är något utav varken en partypingla eller en festivalmänniska, MEN detta året har varit riktig roligt, faktum är att det har varit roligast hittills!
.
.
Nu ska jag möta upp min kusin på stan för en promenix. Är inte vädret märkligt förresten? Ena stunden är det varmt och soligt, på ett par röda slår det över och blir kallt och spöregn?
.
.
Gud är nog på lite tjurhumör idag!
.
.
/Nöjdtjejmedturban.com

Inga kommentarer: