lördag 18 juli 2009

GläSS

Goderafton både herre och fru!

Jag skrev aldrig något inlägg igår... fast jag lovade!
Jag är bra på att lova saker och sedan inte hålla det.

Något jag däremot är en hejare på, det är att äta när jag har min kvinnliga vecka! Jag får liksom ingen limit, inget stopp, ingen vändpunkt. Jag vill bara ha mer, mer, meeer!
Högst på topp av min top 10 lista står min glass. Min ljuvliga glass som jag fick i 20 års present av Viktor!
Vad som är viktigt att tänka på när man äter glass och får likadana ilningar i tänderna som jag är antiilnings-minen! Se gärna halvdöd ut också, snyggt såhär års!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha den på bilden fick du av mig Lindaa ;) /C

Niklas sa...

haha "kvinnliga vecka" den var ny, för mig iofs. :P ni kom hem helskinnade igår då? =)

/niklas

Linda sa...

Attans, ja mne då får jag nämna det i nästa inlägg "C", inte så lätt när glassarna ser likadana ut! TACK för glassen iaf :D

Linda sa...

Haha ^^ Jadå det gjorde vi, lite trångt i bilen men vi överlevde! Själv då? O stort GRATTIS igen :D

Anonym sa...

HAHAHHHHHAHAHAHAHHA. jag körde just den minen och fick tre telefonnummer direkt! /polle polack

Anonym sa...

Hahaha :D