lördag 11 juli 2009

mitt mordvapen

När jag besökte min syster tidigare idag satt vi och pratade om livets svårigheter, då kom helt plötsligt en oinbjuden gäst. Bah' sådär!

Till vår förskräckelse försökte vi leta upp första bästa mordvapen. Ja, det är så vi gör med oinbjudna gäster! Så som även Louise skrev i sin blogg gör vi detta med tidningsbud, jehovas och utklädda tiggande barn under påsk o halloweenhelgerna.

Eftersom jag är äldst så ville jag gärna visa min kavata sida efter 10 minuters skrikande på varsin stol..... Jag letade upp det perfekta mordvapnet, näst efter hårspray och tändare, en fönsterpinne!


Synd bara att jag inte har någon form av träffa-rätt-känsla och missade offret med 1 dm. Offret var en spindel.


En grå/brun hoppspindel med en diameter på 2 meter!

INTE okej!

Inga kommentarer: