fredag 3 juli 2009

Jag vill svälja en fläkt!




Igår träffade jag min efterlängtade polack, Ewa! Hon är allt bra rolig den kvinnan, det borde finnas fler av henne så alla kunde få sig en varisn Ewa! När jag bli skolminister ska jag införa det, RÖSTA PÅ MIG!

Jag ska även införa inbyggda fläktar i alla sovrumsväggar som ska ha tre inställningar, 1 ljummen sommarbris, 2 svalkande vindar, 3 omtumlande orkan!! Det är ju en hyvens idé om värmen blir för olidlig. Då är det bara att sätta på sig en hjälm och ett par skyddsglasögon, ställa in fläkten på orkan och åka runt i rummet tills all fukt är borta! Dessutom går det snabbt också jämfört med en dusch!

Det finns en nackdel med att bo längst upp, och det är värmen! Att öppna fönsterna hjälper inte för att det är på solsidan vilket förvärrar saken! Att ta på sig något svalkande plagg hjälper inte heller, det tar inte många minuter innan plagget är fastklistrat på kroppen! Eller att inte ha något alls på sig hjälper inte heller, då klibbar alla kroppsdelar ihop sig till en klump och det är omöjligt att komma loss!


Min idé är ganska bra ändå........









Inga kommentarer: