torsdag 2 juli 2009

Varför så förbjudet? Onda kakao!

Jag tror jag är allergisk!


Utöver damm som jag också är allergisk mot så har det dykt upp ytterligare ett fenomen som min kropp inte gillar. Själv kan jag ju tycka att man ska vara två om sådana beslut, men kroppen hänvisas med att ha ensamrätt om alla beslut så jag får motvilligt hänka på.


Jag har tidigare berättat om ett hemskt läkarbesök jag skulle till för någon månad sedan, (som förövrigt var det läskigaste jag gjort!!) efter själva besöket frågade jag läkaren om min konstiga kroppsreaktion har att göra med kosten, att jag kanske borde ändra den? Njaaaee..... svarade läkaren. KAN MAN LÅTA MER OENGAGERAD SÅ SÄG MIG!! tänkte jag.

Hur som helst så ändrade jag den i vilket fall, för jag vet bäst! Och till min inte stora förvåning hade jag rätt. Det är chokladen som är boven i dramat! Jag tål inte choklad.



JAG tål inte choklad....


Jag tål inte choklad?!?!?!


Det är ju guds gåva, det bruna guldet, det som ger mer njutning än vad Johnny Depp ens hade kunnat ge, det underbara med helgen, det vackraste jag vet när jag ser det när det sover, my presssioussss.

Och så TÅL jag inte det.



Skjut mig!

Inga kommentarer: