tisdag 21 juli 2009

Dumstrut


Ja, nu har jag skämts klart tycker jag! Hela kvällen har jag suttit i skamvrån för jag har varit dålig på att uppdatera!
.
.
Hehehe..!
.
HahahhaHAHAhahah!!!
.
.
.
Egentligen har jag bara städat, ätit glass och pysslar med min dumstrut. Tänk att jag helt seriöst klippte och tejpade ihop en gigantisk dumstrut bara för en bild till er kära läsare. Det kallar jag bloggkärlek!!!
.
.
.
Nu förväntar jag mig ett dussin kommentarer som ett bevis på eran uppskattning!
.
.
.
/Er trogna bloggare LitesomLinda

6 kommentarer:

v sa...

phett emo^_

Linda sa...

Mm, lite /gles också!

A sa...

Lite häftigt att du matchat hatten med 2 hål, och
eluttaget ;)
Det finns nog en Ernst inne i dig med.... (erhumm... inte bokstavligt)

All kärlek är väl fin, även den till bloggar, antar jag ;)

Fast det mest imponerande i HELA inlägget var att du på något sätt lyckades städa hela lägenheten (?) från skamvrån! :D
Hur gick de till ;)??

Anonym sa...

lite FJORTIS!! snacka om att man vill ha uppmärksamhet!!

only my heart talking sa...

NUDÅ??! HA??!! NU HAR DÅ FÅTT DIN JÄKLA KOMMENTAR!!?

Nöjd nu?! HA?

...Äsch, vi vet båda två att jag gör
allt för dig snygging;)

Anonym sa...

Vadå fjortis? för att hon har en dumstrut på huvet? Jag har hört att det är fjortis att ha vita läppar, hårförlängning, uppbröstade linnen och spreta med benen och så vidare! =P=P