tisdag 14 juli 2009

fika hos farmor

Hej alla bebisar!

Idag har jag varit på en långfika hos farmor och farfar. Det är alltid lika trevligt och inte minst intressant. Idag lärde jag bl a farmor hur man skriver sms, alltså att man tex trycker två gånger på knapp 2 om man vill skriva ett "b".

Förrutom intressanta ämnen som fåglar, "Torsten, är det en sparv... eller är det kanske en koltrast som sitter på berget?" så har det varit mycket rogivande. Och faktum är att jag känner mig lite bättre och lite piggare från min lilla nedstämdhet. Hon är energigivande min farmor.

Det är skönt att prata om livets svårigheter med henne, för vi bär på samma sorg och samma förlust. Jag är nog ganska stolt över mitt liv ändå, med eller utan 'förlusten'.
.
.
/indipendent w0man

8 kommentarer:

A sa...

Den fattiga flickan gifter sig rikt, ena dagen är dock den andre lik.
Problem kommer i alla dess former.
Men varje problem är en utmaning!

pepptalk snott dir. från Glenn hysén ;)
Teknisk support, du har kommit till Linda! 8-)

Hoho

Linda sa...

Haha, rimmarN'!

Men avslöja vem du är nu, ordlekande Adam! Efternamn? (:

A sa...

hahaha!
Runesson ;)

Linda sa...

Men då vet jag ju vem du är! Välkommen hit ;)

A sa...

Bra Bra!
Tack Tack!
Keep up the good work!
Ut och rapportera på festivalen! ;)

Over & Out!

Anonym sa...

hej min sparv!

Din farmor luktar svett!

SO DO YOU!'

/ black ghetto chick!

Anonym sa...

guess who??

Linda sa...

Hmm, den var klurig den! Sandra kanske? ;);););)