lördag 25 juli 2009

Dagens utrustning


T-tröja: H&M
Doft: SwetT
Pyjamasbyxor: Oidentifierat
Duntofflor: Snott från Louise
Kobent: Från min far som var tjur
Status: Hosta!
Laminatgolv: huggt med mina bara händer,
sen tog ja' en golvslip va' och nu sitter na' däre ska va'
.
.
.
Jag har använt alla mirakelkurer som finns, jag blir fortfarande inte riktigt kry i kroppen. Jag har t.o.m försökt sova middag vilket jag inte alls är bra på annars. Visserligen var jag inte bra på det nu heller... Är det någon som har något tips för att bli frisk från hosta o förkylning? Någon som har några spännande bär hemma kanske? Vänligen hör av dig!

5 kommentarer:

A sa...

I have a serious bad ass recipe for you!

If you have a serious cold, or just feeling down.
Grab a handfull och rose leaves in your hand.
Leave em in water over night, brings you freedom and delight.
Then pour up some ginger, honey och blueberry tea, and chop chop the rose leaves.
and chop chop the rose leaves.
and chop chop the rose leaves.
and sprinkle them over the tea!

If it does not help, seek me for further instructions or test out some pollen medication, might be that..
Same symphoms as a cold! Might be helpful to sing those really gnarly lyrics i wrote, combine them with a cool beatbox, and I guarantee your feeling better, already, or soon ;)

Oh... And I forgot, you should drink the tea ;)

Dr. A
Certified Doctor by Harvard University ;)

Anonym sa...

haha satsigt av herr Harvard! Jag sätter mina sista pengar på att det är svininfluensan! ;)
C

A sa...

visst var de! HOHO
förresten vad är de med de här ordverifieringarna?
de e sick...

Linda sa...

Jag tackar mr A för dina väl formulerade och fina engelska upplägg av hur man gr té, jag har följt ditt råd och ja, det funkar ibland. Jag är ingen te-lovaH så det kräver en lång tids mentalt förberedande innan. HAHA, vart får du alla ord ifrån? :D


O till C, ALLA säger att det är svininfluensen. Nästa som säger så till mig är en influensa!!!

A sa...

"HAHA, vart får du alla ord ifrån? :D"

ERfumm... Glöggen!