lördag 21 februari 2009

Vatten is my pressioussss

Nu har jag varit vänlig och gjort frukost på sängen med mackor, varm choklad och egenpressad apelsinjuice som jag slitit med imorse för att skämma bort min syster. Hon blev nog glad tror jag. Jag älskar att göra frukost på sängen!

Jag tror aldrig att jag fått sånt sug efter vatten som inatt. Både jag och Louise drack säkert 1,5 liter var under nattens gång. Jag drömde t.o.m. om vatten!! Och nej, jag kissade inte i sängen. När vattenglaset var tomt fick både jag och Louise en nära-döden-upplevelse och gick halvt i sömnen och hämtade nytt vatten, vår livräddare, our pressiousss... När jag vaknade inatt fick jag för mig att jag druckit 10 liter vatten och trodde jag blivit vattenförgiftad, jag var ju jätteberoende av mitt vatten?!

Men nu är den hemska natten över och vatten är inte lika lockande idag som det var igår. Tack och lov!

Inga kommentarer: